Moi! Minä olen Linda, vuoden lopussa 5-vuotias. Äiti halusi tehdä tämmöisen lastenvaateblogin ja minähän tykkään poseerata. Ainakin yleensä. Joinain päivinä ei kyllä huvita ollenkaan.

Äitin mielestä minulla on maailman ihanimmat, luonnonkiharat vaaleat hiukset. Niitä ihastellaan myös joka paikassa, missä liikunkin.

Päivät olen ainakin toistaiseksi äitin kanssa kotona ja odotan isoveljeä koulusta kotiin. Ja sitten me taistellaan! Äiti ei oikein tykkää, mutta meillä on kivaa.

Kaikista eniten tykkään Milla-pupusta. Minulla on paljon pehmopupuja ja niiden kaikkien nimi on Milla. Myös prinsessat on kivoja ja suosikkini on Lumikki.

Mutta se minusta ja nyt asiaan. Tässä on ensimmäinen päivän asuni.

1853751.jpg

  • paita H&M
  • mekko Gymboree, ostettu eBaylta käytettynä
  • sukkahousut Seppälä
  • Olli-tiikeri