Näin ihanissa hiuksissa on se ikävä puoli, että ne menee helposti takkuun. Enkä minä tykkää kovinkaan paljon hiustenharjauksesta. Siihen meillä on apuna hiussuihke, joka auttaa takkuihin. Ja harjaaminenkin on kivempaa, kun se tehdään Lumikki-harjalla. Minulla on niitä kaksi, toinen on keltainen. Pinnejä ja ponnareita löytyy ympäri taloa, vaikka äiti aina sanoo, että niitä ei saa levitellä.

1889537.jpg

Äiti lainaa meille usein kirjastosta äänisatuja ja yhtä niistä minä olen tässä sohvalla kuuntelemassa. Minä tykkään kaikista prinsessasaduista ja Peppi Pitkätossusta, isoveli kuuntelee mielellään Miinaa ja Manua sekä Vaahteramäen Eemeliä.
Vasta kuvaa ottaessaan äiti huomasi, että housuissa on polvien kohdalla isot reiät. Kohta joudun antamaan housut korjattavaksi, mutta se onkin hauskaa, kun pääsee seuraamaan ompelukoneella huristelua.

1889538.jpg

  • paita H&M
  • housut H&M