Olen täällä taas! Äiti sai pari viikkoa sitten töitä ja sen takia se mokoma ei ole ehtinyt paljon minun vaatteita miettiä. Minulla ei vielä ole hoitopaikkaa, vaan olen ollut kotona ja kaverini luona hoidossa. Ehkä jo ensi viikolla minä aloitan perhepäivähoidossa.

Viime viikonloppu olikin vähän erilainen, kun minun ja isoveljen kaverit tuli yökylään. Me villittiin ihan kamalasti, eikä meinattu aluksi käydä nukkumaan, mutta ihan hyvin se sitten lopulta meni.

Eilen me käytiin Tampereella hakemassa autonosia äitin Relluun  ja päästiin myös Mäkkiin syömään. Minua kiukutti kaupassa, kun en saanut uusia leluja. No, sain sitten kuitenkin uuden paidan, joka maksoi vaan euron. Saattekin nähdä sen nyt heti.

1971646.jpg

  • paita Halpa-Halli
  • farkut Anttila
  • sukat H&M
Haluan myös esitellä uuden ihanan rannekorun, joka tuli postissa Pirjo - mummolta.

1971648.jpg