Tänään kävin tutustumassa eskariin, jossa aloitan sitten ensi tiistaina. Päiväkoti ja tädit oli minulle jo ennestään tuttuja, kun isoveljeni on käynyt myös eskarin siellä. Samaan ryhmään tulee ainakin kaksi minun kaveria, joiden kanssa oli kiva leikkiä jo nyt. Tutustumisen jälkeen lähdin leikkimään kaverini Venlan luo.

Nyt saattekin nähdä myös pikkuveljeni. Kaikki aina kysyy minulta, että autanko äitiä pikkuveljen hoitamisessa ja plääplääplää. No autan välillä. Vaippojen vaihtamisesta en tykkää, mutta viihdytän pikkuveljeä, kun äitin pitää tehdä ruokaa tai jotain muuta hommia. On se ihan kiva pikkuveli, mutta äiti voisi tuituttaa vähemmän sille ja enemmän minulle. Eilen äiti kyllä kerrankin askarteli minun kanssa. Me leikattiin ja liimattiin pahville sellaisia marjoja ja ötököitä ja ne ripustettiin naruun ja laitettiin koristeeksi minun huoneeseen.

1249551679_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

  • paita H&M
  • hame UK eBay
  • sandaalit isin ostamat
  • kädessä äitin uusi käsilaukku, UK eBay
  • pikkuveljen vaatteet Lindex